»Na koncu se vse ustavi pri trgovcu in pri samem kupcu, ki izbirata izdelke. Ne glede na to, koliko se mi prej trudimo pri celotni verigi.«
»Pozabljamo, da so popusti namenjeni trgovcem, in ne kupcem.«
»Vsak trgovec lahko sam izbira, kakšen izbor bo ponudil kupcem.«
»Opažamo, da pri večini trgovcev prevladujejo izdelki slovenskega porekla.«
»Kupci opažajo, da so vse bolj eko tudi trgovske verige.«
»Nekateri kupci ne želijo čakati na določen izdelek.«
»Kupcem moramo pokazati, kako kakovostni so zadružni izdelki.«
»Videli smo, da se lahko tako kupci kot trgovci novim razmeram hitro prilagodijo.«
»Prepričana sem, da bodo slovenski izdelki na Kitajskem našli kupce.«
»Prodajalci želijo izdelek na vsak način prodati, zato so izurjeni v tem, da kupca poskušajo na liniji zadržati čim dlje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju